تراز فضای کسب و کار کشور ما در دنیا  ۱۲۰ است

عضو هیات مدیره خانه صمت ایران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در طی قریب به یک سال گذشته، برنامه‌های تحولی را در دستور کار خود قرار داده است.

خالقی عضو هیات مدیره خانه صمت ایران گفت: امروز ۲۷ امین سالگرد روز صنعت معدن است، صنعت فقط صنعت نیست و یک زنجیره با تولید است.

او گفت: ما معمولا وزارت صمت را متولی تولید می دانیم و بعضا این وزارتخانه را بابت مسائلی خارج از حیطه عملکردی، بازخواست می کنیم، اما ریشه برخی چالش‌های تولید در حوزه عملکردی دیگر حوزه ­ها و وزارتخانه هاست که آثار آن به حوزه تولید بر می گردد.

عضو هیات مدیره خانه صمت ایران گفت: باید یک نقشه راهی میان سران سه قوه برای حل شدن مشکلات کشور انجام شود،گام های خوبی و نه مطلوبی از سال گذشته تا امروز در حوزه صنعت برداشته شده است ولی نیاز به کار دارد.

خالقی گفت: تراز فضای کسب و کار کشور ما در دنیا  ۱۲۰ است واین رقم خوبی نیست،باید جذب سرمایه گذاری در کشورمان پیش از بیش افزایش یابد. 

او گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در طی قریب به یک سال گذشته، برنامه‌های تحولی را در دستور کار خود قرار داده و دنبال کرده است؛ در این مدت، هم رسیدگی به امور جاری مدنظر بوده و هم تلاش‌های جدیدی برای ایجاد تحول در نحوه حکمرانی بخش صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار